Bezoek aan T.E.S.S. Unlimited

Update september 2015 - Deze stichting werkt vanuit San Gaspar, Antigua, Guatemala en werd in september 2008 opgericht door de Nederlandse Tessa de Goede.

De stichting steunt verschillende projecten: een educatief centrum, een KIDS restaurant, en een melk/Maniproject (=pindapasta) dat zorgt voor aansterking van te opereren kinderen die meestal zwaar ondergewicht hebben en daarnaast worden er verschillende operatieprojecten per jaar verzorgd.

In juni van dit jaar hebben wij deze organisatie gesteund voor een plastisch chirurgie operatieproject waarbij 16 kinderen werden geopereerd aan gespleten lip (Schisis). De kinderen varieerde in leeftijd van 3 maanden oud tot 4 jaar en zijn allemaal fantastisch geholpen. Ook de kosten van het op gewicht krijgen van deze kinderen en de nazorg vielen onder onze donatie. We hopen in 2016 bij Tess op bezoek te gaan en zo’n operatieweek van dichtbij te kunnen volgen alsmede de andere projecten van Tessa te kunnen bezoeken.

Verslag operaties bij Tess Unlimited

Lees hier het verslag van 16 operaties.

tess_unlimited_1.png