Penningmeester
Initiatiefnemer
Bestuurslid

Inge.jpgInge Berg- Andersen – Kremer (1970) Inge heeft werkervaring op het gebied van export- en projectfinanciering. Ze heeft zeven jaar met haar man Björn en hun twee kinderen in het buitenland gewoond; in Boedapest, Londen, Stockholm en Costa Rica. Tijdens haar executive MBA studie schreef ze haar scriptie over “performance measurement at charities”. Na haar terugkomst in Nederland in 2006 is ze voorzitter geworden van Stichting True Blue. Daarnaast is ze de studie pedagogie gaan volgen. Ze vindt het mooi dat ze haar energie en capaciteiten kan inzetten voor kinderen die het minder hebben getroffen dan zijzelf en haar kinderen.

natasja.pngNatasja Voskamp – van der Meer (1969) Natasja is een creatieveling. Ze heeft al jaren een eigen bedrijf in het ontwerpen van interieurs van huizen, kantoren, winkels en hotels. Daarnaast is ze kunstenaar en maakt ze beelden. Ze is getrouwd met Jeroen en moeder van twee jongens. Natasja is vanaf het begin betrokken bij de oprichting van Stichting True Blue en is nu secretaris. Ze vindt het geweldig om op deze manier een steentje bij te kunnen dragen aan een beter leven van kansarme kinderen.

ilse.jpgIlse de Heus (1971) Ilse is afgestudeerd als register accountant en heeft werkervaring in het bankwezen, onder andere op het gebied van financiële analyses. Momenteel houdt ze zich bezig met het beheren van een uitgebreide collectie moderne kunst. Ze is getrouwd met Koen en moeder van drie kinderen. Ilse wil een deel van haar tijd inzetten voor goede doelen en dan met name de steun aan hulpbehoevende kinderen. Dit doet zij in de functie van penningmeester bij stichting True Blue.

jeroen.jpgJeroen Voskamp (1969) Jeroen is de oprichter en initiatiefnemer van Stichting True Blue. Hij is eigenaar van de Voskamp Groep, een bedrijf dat producten levert aan de bouw en industrie. Daarnaast voert hij het management over een investeringsfonds dat zich ondermeer richt op energie, onroerend goed en voedingssupplementen. Jeroen is getrouwd met Natasja en vader van twee zonen. In 2006 heeft Jeroen zich voorgenomen om een deel van zijn verdiensten structureel in te zetten voor hulpbehoevende kinderen. Hieruit is stichting True Blue ontstaan.

jet.pngMariët Werst – Vliegen (1959) Mariët koos er in 1989 voor om met haar man Frank, voor diens werkzaamheden, mee te verhuizen naar Chili. Daarna woonde ze in Colombia en Mexico en werd het gezin in ieder land met een baby uitgebreid. Na ruim 8 jaar keerde de familie terug naar Europa. De ervaringen in Latijns-Amerika en de inmiddels meer beschikbare tijd leidden ertoe dat ze met veel plezier en inzet bij True Blue is begonnen.

Bekijk alle True Blue projecten wereldwijd